بسیج دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی

دانشجو موذن جامعه است، اگر موذن خواب بماند نماز امت قضا می شود... (شهید بهشتی)

بسیج دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی

دانشجو موذن جامعه است، اگر موذن خواب بماند نماز امت قضا می شود... (شهید بهشتی)

بسیج دانشجویی دانشکده‌ی علوم تربیتی و روان‌شناسی، خانه‌ای برای من و توست که در آن، به نیازهایمان، نیازهای هم‌دانشکده‌ای‌هایمان و نیازهای هم‌وطنانمان پاسخ گوییم؛ تا در کنار هم، با دانش، مهارت و هنر خود، فردایی زیباتر برای ایران بسازیم، مخصوصاً دانش و مهارت و هنر تربیتی و روان‌شناختی. بسیج، پایگاه همه‌ی دانشجویانی است که دلسوز دین و میهن خود هستند. پس ای برادر و خواهری که خودخواهی را نمی‌پسندی و به دنبال خدمت به کشور و آیینت هستی، با حضورت در تشکلی که متعلق به توست، شمع محفل ما باش.

طبقه بندی موضوعی

دیروز، چهارشنبه نوزدهم آذرماه، نشستی به میزبانی بسیج دانشکده‌ی علوم تربیتی و روان‌شناسی دانشگاه شهید بهشتی و  با موضوع «نقد وضعیت تربیت عقلانی در برنامه درسی ایران» برگزار شد. این هم‌اندیشی جزء سلسله‌نشست‌های پرسا است که به کوشش اندیشکده‌ی دال تدارک دیده شده.

در این نشست، دکتر علیرضا رحیمی (متخصص برنامه‌درسی و نویسنده‌ی کتاب تعلیم و تربیت بصیرت‌گرا) بر مبنای نظریه‌ی خود، به نقد وضعیت تربیت عقلانی در ایران پرداختند. پرسش و پاسخ دانشجویان رونق‌بخش این جلسه بود.

می‌توانید خلاصه‌ای از نکات مطرح‌شده در هم‌اندیشی را در اینجا مطالعه کنید.

تصاویری از این نشست را مشاهده می‌کنید:


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی