بسیج دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی

دانشجو موذن جامعه است، اگر موذن خواب بماند نماز امت قضا می شود... (شهید بهشتی)

بسیج دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی

دانشجو موذن جامعه است، اگر موذن خواب بماند نماز امت قضا می شود... (شهید بهشتی)

بسیج دانشجویی دانشکده‌ی علوم تربیتی و روان‌شناسی، خانه‌ای برای من و توست که در آن، به نیازهایمان، نیازهای هم‌دانشکده‌ای‌هایمان و نیازهای هم‌وطنانمان پاسخ گوییم؛ تا در کنار هم، با دانش، مهارت و هنر خود، فردایی زیباتر برای ایران بسازیم، مخصوصاً دانش و مهارت و هنر تربیتی و روان‌شناختی. بسیج، پایگاه همه‌ی دانشجویانی است که دلسوز دین و میهن خود هستند. پس ای برادر و خواهری که خودخواهی را نمی‌پسندی و به دنبال خدمت به کشور و آیینت هستی، با حضورت در تشکلی که متعلق به توست، شمع محفل ما باش.

طبقه بندی موضوعی

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است

۰۷
ارديبهشت
بچه‌تر که بودم، شیطنت‌هایم بیشتر از امروز بود. یک روز شیشه این همسایه را می‌شکستم و فردا، سر پسر همسایه دیگر را. یک روز صبح، عمویم که از کارهایم عاصی شده بود؛ صدایم زد و پیشنهاد داد با پولی که می دهد، کاری اقتصادی دست و پا کنم. پیشنهاد خودش فروختن بیسکوئیت به بچه های محل بود. من هم از خدا خواسته، پولها را از عمو گرفتم و از عمده فروشی، ده بیست تایی بیسکوئیت خریدم. یک جعبه چوبی میوه هم سرو ته شد و سر کوچه خودمان که از قضا گلوگاه محل نیز محسوب می شد، اولین دکان بیسکوئیت فروشی من پا گرفت. اولین روز، کسب و کار تعریفی نداشت و بیشتر وقت من به بطالت گذشت. بچه ده ساله ای را در نظر بگیرید که از صبح تا ظهر جلوی ده بیسکوئیت بنشیند و گرسنه شود. طبیعی است که شیطان در جلدش برود و به بیسکوئیت ها دست درازی کند.
  • بسیج دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی
۰۷
ارديبهشت

بسمه تعالی

بدین‌وسیله آغاز فعالیت بسیج دانشجویی دانشکده علوم‌تربیتی و روانشناسی را خدمت دانشجویان و اساتید گرامی اعلام می‌دارد...

از کلیه خواهران و برادران علا‌قمند به عضویت و همکاری تقاضا می‌گردد در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه به دفتر بسیج (اتاق 321) مراجعه نمایند...

                 بسیج دانشجویی دانشکده  علوم‌تربیتی و روانشناسی

  • بسیج دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی